Match snart

Snart ska jag iväg och spela match. Vi ska bara vinna!!!

Gårdagen blev en rolig kväll hemma hos Sabina, med mycket skratt, mat och lekar.
Alla bilder finns inne på min bilddagbok, lättare att lägga upp dem där istället för här :P

Men jag har pluggat lite idag, men jag har typ ingen ork till det. Gör nu allt för att tagga till matchen. Efter matchen ska jag vidare till mormor och äta middag, mysigt :)

Hur ser er eftermiddag/kväll ut?

Här e en bild från igår, vi gjorde leken där man har ett band runt magen, med en typ svans med en penna och så ska man sticka ner pennan i en flaska. Jag va typ sämst :

 hahhahahhahha, bjuder på denna :)




Kommentarer
Postat av: Tobias

godis är så gott :D

2009-01-25 @ 14:36:19
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag såg lite på handbollen. Hela spelet är att lagen turas om att göra anfall? Det känns som att det är för lätt att skylla på någon som missar ett skott mot mål :-/

2009-01-25 @ 21:41:52
URL: http://mickansfilm.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0