Imorron gäller det igen

Jaa, imorron börjar skolan igen. Har saknat mycket människor så på så sätt så det okej. Men jag e fortfarande trött på några och skolan e ju aldrig roligt i och med att skolan = plugg.
Har till och med en inlämning imorron, som jag precis ändrade sista gången. Vi fick skriva 2 sidor, hahah jag skrev 2 sidor och 3 rader :P Så sen ska jag över till grannen och skriva ut den.

Vaknade idag vid halv elva, då jag gick upp och tittade på Verobica Mars som har gått typ 5 timmar om dagen 3 dagar i rad nu. Var sjukt seg, läst färdigt min bok inatt :P Så nu har jag läst alla Denise Rudberg böcker :P hahha så bra <3


Har även varit på gymmet idag, men all träningsvärk jag redan har så körde jag inte så hårt. Men jag tror jag ska iväg och gymma en gång i veckan med syrran, jag kommer aldrig iväg om jag inte går med någon annan :P

Nu sitter jag hemma igen, skolan imorron. Inte redo alls....
Men e man det någonsin när skolan börjar...

Ikväll blir det bara att ta det lugnt och inte tänka på att det e skola imorron..

Vad ska ni göra ikväll??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0