Halva rea priset

Idag ja dagen har varit okejjj
Först franska tråkigt som vanligt, vidare till matte där vi fick tillbaka proven och jag fick inte IG , trodde verkligen att jag skulle få det :P Hittade till och med ett ställe där han hade missat ett halv poäng.
Sedan räknade vi ut med bussarna att vi inte hann med geografin. Så vi drog occ in till stan och åt, och jag köpte skor det var halva rea priset så jag fick dem för 99 kr:



Sedan vidare till studiebesök på volvo so  var intressant. Vi hittade inte dit först vi trodde att vi kommit med i netonnet reklamen :P hahha och vi var så rädda för några killar som liknade gangsters så vi frågade en gammal gubbe om vägen. Väl där inne gick min väska sönder, men 2 timmar senare var vi på väg hem. Minibuss var fordonet som min lärare körde och man bara satt och skrattade där en kille satt i bagageluckan och läraren diggade musiken där framme. Väl hemma tog jag det lugnt framför tv:n.

Just nu e det lets dance men jag orkar typ inte att kolla...
Vad gör ni?

Planerna för imorron blir promenad med sofia, sedan gemensamt med henne ner till valhalla där vi ska titta på när a-flickorna spelar match mot torslanda.

Vad är era planer för morgon dagen?

Ha en underbar kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0