Godmorgon

Jag vaknade själv inte på ett särsilt bra humör idag, hoppas att ni andra gjorde det. Jag e sjukt trött och känner bara att jag verkligen inte har lust att plugga. Pluggade lite i gårkväll fick 3 av 5 saker klara. Så nu ska jag göra svenska och natur. Behöver hinna färdigt med det innan jag måste gå hemifrån halv ett för att gå ner via bergakungen och hämta biljetterna idag. Ska på bio på måndag ochh biljetterna måste hämtas redan idag. Och jag går hellre dit ner innan handbollen än efter handbollen.

Men nu ska jag försöka att börja med svenskan, idag är mina planer nämligen bara att plugga ochh att tränaa.
Morgondagens planer e heldag med Mikkan, ska bli härligt, hahha hon e expert på att ändra sig när det gäller planer men vi får hoppas att hon inte gör det :P

Hur ser er dag ut?

Ikväll e det förresten final i körsslaget och jag hoppas verkligen att ni ska titta. Erik ska bara vinna <3

HEJA TEAM ERIK !!!!!!



Kommentarer
Postat av: LinaÄ

;D.

När vi hörde hannas kör med gabriellas sång, så sa jag; Åhh vi måste se så som i himmelen snart.

Sen i pausen kollar vi vad som är på 1:an & då är det så som i himmelen!!! ;D Haha så det blir nog att kolla på lite körslaget o på så som i himmelen.

2009-01-31 @ 20:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0