ÄLSKA HANDBOLL

Sverige vann med 31-25 över sydkorea , trots att domarna verkligen sööggg. Man undrar ju var de har lärt sig att dömma.
Men nu är Lukas Karlsson skadad i axeln, Dalibor Doder e sjuk. Hoppas ändå att det ska klara sig.
I slutet var det speciellt en förutom Palicka som fullkomligt ägde, hahha snygg e han också:

OSCAR CARLÉN





Imorron e det skola, har tre lektioner. Läraren som jag ska ha sista lektionen var sjuk onsdag, torsdag och fredag så på ett litet sätt så hoppas jag att hon e juk imorron med för då slutar jag redan vid tolv.
Ni får uppdatering imorron :)

Resten av kvällen nu ska jag titta på National Tresure som går på Tv4.

De underbara brudarna vann över sävehof idag, bäst e ni <33



Kommentarer
Postat av: Nelly

Snygg sista bild ;) hah

2009-01-20 @ 17:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0