12/1

Tjabba
Har vart 3 lektioner i skolan idag.
Först engelska där vi rättade en övning, gjorde en övning och läste i boken, har redan kommit in i min efter ca 10 sidor :P
Sen histori gick igenom en del oc h jag var förhållandevis aktiv, räckte upp handen lite och så :P
Sen lunch okej mat i bamba men det va väl inte den godaste någonsin.
Sista lektionen på schemat stod svenska där vi ska ha en redovisning om ett verk från renässansen som vi ficm reda på idag, jag och emma arbetar med Macbeth, blir nog en del jobbande via msn så att vi hinner bli färdiga i tid. Redovisningen ska vara på ca 10 min. Sen var det även bokprat och det kändes som att jag hade skrivit typ IG  analys eftersom typ alla andra hade skrivit 1½ sida, jag har skrivit knappt en...

Nu e jag hemma i alla fall och sitter och slappar vid tv:n. Ska försöka göra lite svenska och lite org & led, men jag får se vad jag orkar. Har ont i magen men försöker lösa det med att bara ta det lugnt.

Ikväll blir det 90210 och The secret life of the American Teenager



Vad är era planer för kvällen?

Om jag inte bloggar mer ikväll så är i alla fall planerana för imorron:

Börjar skolan 08:20 med livskunskap, sen håltimma från 9:30-12:00 eftersom vi inte har geografi längre hade tänkt att göra lite historia de 2 timmarna. Sen till sist samhäll, den andra halvan av klassen har naturkunskap men det har jag nästa vecka istället, då vi har varannan vecka. Efter skolan ska jag in till stan och träffa Linda. Vi behöver båda handbollar, jag behöver en ny då min andra håller på att smulas sönder av allt klister medan Linda behöver en eftersom hon inte har någon. Hon har precis kommit från Kortedala till oss, nu e hon äntligen fri som hon uttrycker det.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vi har slutprov på matte E på måndag, yes...

Haft ett bra lov?

Kram

2009-01-12 @ 16:52:43
URL: http://mickansfilm.blogg.se/
Postat av: Moa M

Haha ja får försöka ändra :D

2009-01-12 @ 20:44:15
URL: http://revolver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0