Veckan innan lovet har börjat

Jaa nu var veckan igång. Idag hade jag tre lektioner, engelska där jag läste och märkte att jag nu bara har 12 sidor kvar på min bok, härligt :) Sen historia där jag läste om snapphanar typ hela lektionen och sen så var det debatt i svenskan. Sa lite saker och tyckte själv att det va bra saker, ^^ haha som att jag skulle säga något bra :P

Ja men i alla fall, nu e jag hemma och om ca 2½ timma ska jag träffa Mikkan för som ni kanske vet så ska vi på bio ikväll och se Wild Child, verkar vara en bra och rolig film och som vanligt har jag inga förväntningar på filmer där det inte finns böcker och som ordspråket säger så utan förväntningar kaan det bara bli bättre, eller hur det nu är :P ahha
Väntar nu på att lilla Anna ska logga in på msn så att hon kan läsa min svenska. ANNA LOGGA INN!!!
Annars ska jag bara ta det lite lugnt och så :P hahha

Jag längtar jätte mycket efter sommaren nu när det är så kallt ute. När jag gick hemifrån imorse omkring kvart i åtta var det hela -9,5, fatta att jag var påklädd: mössa, halsduk, lång varm kappa, vinterskor (första gången på hela vintern jag använder dem) och yllestrumpor i skorna..

JAG VILL HA SOMMAR NU, vill inte ni ha det?
Fast först och främst vill jag ha april så att vi kan åka och bara ha det roligt och spela handboll i Berlin
Sen vill jag ha maj, fyller 18 år om ca 4 månader (igår var det exakt), och såklart paris resan med franska gruppen, jag längtar så sjukt mycket =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0