Varför?

En klasskompis till mig skrev på sin blogg att dagen idag hade varit urkul. Det lite jobbiga är att jag kan inte direkt säga detsamma, kände mig välkommen ibland av dem jag umgås med men ibland inte. Jag vet inte hur jag får den känslan, men det uppkommer då jag inte fattar vad de pratar/skrattar om. Eller när det känns som att de pratar om någonting som jag inte har någon aning om. Det värsta jag vet är att inte känna mig välkommen, annars har det varit en ganska okej dag. Engelskan fick jag mycket gjort på min del jag skulle göra idag, introduction, på historian fick jag inte särskilt mycket gjort det enda jag hörde var prat i bakgrunden, fick i alla fall skrivit rent min text som jag skrivit. På svenskan satt jag ensam kvar inne i klassrummet av dem i min grupp. De andra gick ut men frågade de mig om jag också skulle ha dator nej, vet inte hur jag ska göra för att hela tiden känna mig med. Gör allt vad jag kan men jag tänker inte jobba arslet av mig för att visa att jag finns. JAG FINNS HÄR OCH JAG KAN INTE GÖRA MER ÄN VAD JAG ÄR KAPABEL TILL!

En ljuspunkt idag var att jag började smsa med en ny A som sagt, roligt roligt. Såg hela IFK:s a-lag ha snöbollskrig hahha ^^ Har inte pluggat någonting eftersom jag e edig imorron, härligt. Måste ner till stan och köpa pappas present, han fyller år imorron, men annars så blir det att plugga måste göra:
- Rättskunskap
- Samhällskunskap
- Natur

Hur ser era planer ut imorron?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0