Har tråkigt

Snodd från Malin <3

vilket nummer har du? 
7
vilken klubb/förening spelar du i? GKIK
är det bra, eller skulle du föredra någon annan? Bäst e dem <33
vad för position har du?  H6
vilka spelar du med? Juniorerna
tränar du bara med dom?  Och med a-flickorna :)
får du spela med äldre eller yngre? lika gamla och så med yngre när de spelar med oss =)
får du spela med båda könen? haha nej, only girls in my club :P^^
tränar du ofta hemma själv?  hhaha när jag har orken
vilken skor har du? adidas, stabil 7 :P

gillar du dom? love them

dina föräldrar har dom spelat handboll? nä, men mormor & morfar :P
var dom duktiga? hahha jag vet att min morfar va i alla fall ^^
har/gör din eller dina syskon det? brorsan har spelat, men inte särsklit länge
är hon/han/dom duktiga? nää....
har du gjort mål på träning? hehhhe japp
gjort mål på match? Jepp
hur länge har du spelat handboll? är inne på mitt 9:onde år, har spelat i nio i höst :P <3
Oscar Carlen eller Kim Andersson? Carlén hihi, men jag gillar KIm med ju =)
kollar du på handboll på tv ofta? ja när det visas
brukar folk säga att du är duktig på handboll? mm, många gånger när man spelat piss...
hemmaplan eller borta? Hemma
vad ligger ditt lag i serien? ingen aning ^^
vilka ligger 1:a? Sävehof tror jag :P
vilket ligger sist? Bankeryd ^^
bästa matchen ni gjort? Hahha vet inte, finns några ^^
sämsta matchen ni gjort? Många...
bästa matchen du gjort?  hihi det e en del :P
sämsta matchen du gjort? många många alldeles för många, men räkningen e borta sen länge..
går ni hem med förlust,seger eller oavgjorda oftast? förlust tyvärrrr
hur många lag har ni mött i år? med tygrikesnatta (4), annars 2
hur många är segrar utav dom? 2 (tygrikesnatta) + 1 (serien)
hur många är förluster? 1 (serien) + 2 (tgrkes)
och oavgjorda då? 0
är du en sån som hatar att förlora? hahha har förlorat alldeles för mycket
hur många handbollar har du på ditt rum? 2-3
är handboll den bästa sporten? japp <333
spela eller kolla på en handbollsmatch? spela oftast
 är handboll en "fjollsport"? verkliugen inte
har du lärt känna många genom handbollen? ja, det kann man säga
vill du satsa på handboll när du är äldre? klart, men är inte tillräckligt duktig.
skulle du kunna tänka dig att gå på handbollsgymnasium och vart isf? nej rädd för att skada ska komma tillbaka^^
vilken hall gillar du bäst att spela i? valhalla :P
varför? det e hemmaplan
trä eller vanligt golv? jag gillar vanligt, men trä e också bra
liten eller stor plan? STOR!!!!
hur ser din vattenflaska ut? Grå..

är handboll är en stor del av ditt liv? JA
hur ser ditt/erat matchställ ut i laget? svarta kläder med vita detaljer och nummer.
har du fått någon skada i handboll? ja, knä, tumme
allvarlig? nää eller nejj
har du träningsoverall? ja från RIK och GKIK
använder du vanliga strumpor till träning? nejjjjjj
till match då? verkligen inte då.. 
har du mer träningskläder än vanliga kläder? hahha nejj, men känns så ganska ofta ^^
skulle du kunna kalla dig själv sportig? mm
skulle andra kunna kalla dig det? mm :P
träning eller match? beror på hihi =)
är DU bäst på träning eller match? som alla andra normala människor har jag mina dagar
har du svurit mot dommarn? nejj, eller när jag suttit på bänken utan att han hört^^
har du blivit utvisad? mm en del ggr
försökt skadat någon? ja
har skadat någon? ja
har du gjort så det blivit straff? ja
hörs du mycket på plan, eller säger du inget? Blandat
peppar du dina lagkamrater? jodå jag försöker i alla fall ^^ 
har du blivit sur på någon i ditt lag för att den gjorde fel? Ohja många gånger.. Men håller det inom mig ^^
vem är lagkapten? Sofia <3 hahha jag e vice :P
är den bra som det? Bäst e hon <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0