Uppfyller nästan namnet

Tjena
Skolan idag va konstig, ibland kände jag mig välkommen men ibland inte, kändes bara konstigt när jag bland annat inte fattade saker.. Hoppas det känns bättre på onsdag...

Uppfyller nästan Lindas namn, eftersom jag har börjat smsa med en A till idag. Förutom att denna A har jag sett bild på tidigare bland annat. hahhahahhaha... men nog om det
När jag km hem gjorde jag absolut ingenting. Har bland annat sökt jobb och smsat ^^

Imorron e det studiedag så då ska jag ner och köpa present till pappa eftersom han fyller 46 år imorron. Ska köpa grejer på bokrean. Men jag ska även plugga, så duktig jag e va :P Sedan blir det träning på kvällen med de snyggaste <3

Ikväll blir det 90210 och The secret life of the american teenager
Hur ser er kväll ut?


 Min älskade hund Molly <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0