Uppe

Nu va man uppe, eller jag har varit det i ungefär en timme. Så har precis ätit frukost och håller nu på att packa en liten väska till andrea ikväll <3 Borde egentligen plugga lite, men jag orkar inte, får göra det imorron istället. Tror jag ska gå ner i källaren och sortera tvätten bara för att jag ska få lite mer kläder. Känns som att bland annat alla mina träningskläder ligger där nere och väntar på att vikas ihop och läggas in i garderoben. Men om jag går ner tar jag med mig datorn ner, tror jag ^^
Lite senare idag, om ca tre timmar e det dags för träning,  ska bli skönt att träna :) Tränar ju som sagt 14:00-16:00 idag, sen blir jag hämtad av mamma, eftersom vi har 56 newbody packet att ta med oss hem^^



Sen blir det hem och duscha, vidare ner till tåget. Ska försöka hinna med tåget som går 17:19, borde vara hemma halv fem, och sen gå hemifrån igen fem. Aaa jag hoppas i alla fall att jag klarar det, om jag både packar ch lägger fram allting nu innan bara ^^

Vad ska ni göra idag?

Påsklov:
34 dagar
Berlin: 40 dagar
Paris: 88 dagar
Sommarlov: 104 dagar


Kommentarer
Postat av: Mickan

Berlin och Paris? Underbart! Jag älskar Paris:) vad ska ni göra? Handbollsresa? Berätta mer :) kram

2009-03-01 @ 00:34:32
URL: http://mickansfilm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0