Träningnarkoman på ett lov?

Ja som ni alla kanske vet så gick jag iväg på träning igår efter att ha suttit i en bil i 6 timmar hem från stockholm. Men iväg släpad till träning blev jag, träningen var mycket spring janne verkligen körde med oss. Men det e sådanna här träningar vi behöver typ en gång i månaden. Hade även bestämt mig för igår kväll att jag inte skulle gå med min syster och gymma idag. Men det gjorde jag ändå :P Känner mig nästan lite som en träningsnarkoman och det e ju lov ska man inte slappa då ^^ hahha ..

Men ikvälll eller nu på eftermiddagen blir jätte mys. Ska på bio med söta Emma senare idag och för några minuter sedan frågade hon om jag skulle med till stan innan. Alltid lika mysigt att träffa Emma så såklart följer jag med till stan, sen ska vi som sagt vidare till bion. Vi ska titta på I taket lyser stjärnorna . Har läst boken och min kompis berättade att hon satt och bölade typ halva filmen, och om hon bölade lär väl jag göra det med. Ska försöka få lite kort från eftermiddagen.

Och antingen imorron eller senare ikväll får ni ett långt inlägg med kortfattade dagar och bilder från mina dagar i huvudstaden.

Ska nu in i duschen, har sen jag kommit hem letat efter ett spel på vinden, och när jag väl börjat började jag rensa på vinden. Så nu sitter jag här och luktar vind oh känner att jag gör allt för en dusch nu :)

Ha en underbar kväll =)




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag såg dig idag :):) kram

2009-02-11 @ 16:36:59
URL: http://mickansfilm.blogg.
Postat av: myyy!

Sv: haha jaa, jag har ju det! :p men du passar jallafall i det till skillnad från mig :) :S

2009-02-13 @ 10:15:44
URL: http://shakethis.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag ska rida islandshäst imorgon :):)

Har du något tips på hur man ska tänka när man rider?

2009-02-13 @ 10:54:35
URL: http://mickansfilm.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0