tjing balla bacon

Sitter nu och härmar anna, genom att skriva att vi sitter i en unken datasal tillsammans med mina medelklass vänner. Hon ska försöka vara positiv och jag tycker att hon lyckas. Pratet idag har varit många olika grejer med mina underklass vänner. jaa vi e så roliga vi vet :P I det underbara ljuset ska jag komma på vad jag ska skriva men annas prat uppehåller mig så att jag bara dör av skratt hela tiden. Försa mig nyss men meningen behöver inte nämnas då jag typ har glömt av den.
Skulle egentligen haft engelska, men läraran e sjuk så jag sitter som sagt i den skabbiga datasalen med mina underliga polare. Om en timme e det dags för idrott och jaa lilla anna och emelie glömde kläder så idrotten om det bli volleyboll kommer att passas tillsammans med snygga nina, som jag tror klarar av dagens konstiga humör.

Dagen började med att jag bara ville ligga kvar i sängen, min säng var som det lilla paradiset som inte ville lämna mig men ack så var jag tvungen att gå upp, det va extremt jobbigt. Vägen mner till tåget höll jag på att ramla , hade sällskap med min underliga snälla bror och försökte få anna att svara på sms. Nästan sms bombade henne!! Anna måste lära sig att svara på sms, eller vad tycker ni andra?

Nu ska vi tillsammans låta emma svara på detta inlägg. Med hennes arga kommentarer , hahha, nää söta emma skulle inte svara argt men men jag kan inte vara satirisk förlått...

Ikväll e det träning och som jag känner nu kommer jag vara sjukt övertrött så ni alla i mitt handbollslag e nu förberedda på en trött malin.

Måste äfven packa när jag kommer hem idag, tråkigt men jag åker ju till Stockholm imorron =) Ska bli skönt att komma iväg, behöver verkligen det, eller vem behöver inte det?

 
Mina framtida barn, var ett tag sedan jag gjorde den nu, men måste bara uppdatera bild roligare, hahha ^^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0