skolisch

Sitter i skolan och har precis vart och ätit. Idag serverades det potatisbullar, gott men som vanligt var det nån som klagade på maten. tur att jag inte tar åt mig när nån klagar på den längre.
Har än så länge haft rättskunskap och matte. Rättskunskapen var rolig när vi fick slå i lagböckerna och matten var seg som vanligt :P
Nu e det snart dags för svenska, vi ska få träffa den läraren som ska vikariera för kristin idag. Sen franska lika tråkigt som vanligt tror jag... sen natur där vi ska lyssna på artikel och grupparbete. Blir nog att sluta tidigare då jag inte tror att nån i min natur grupp vill stanna kvar och jobba..
Hatar förresten mina onsdagar om jag inte sagt det går från 08:00-15:35 med tajta lektioner, korta raster och bara sjukt seg dag...

När jag kommer hem idag ska jag göra färdigt idrotten, göra rättskunskap, troligtvis franska om vi får en läxa...
Sen ikväll blir det Made in Sweden tror jag :P

Hur är era planer?



På vädret imorse sa dem att det skulle vara -9 och snö. Men inget än så länge.. Vill ha sommar !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0