Nedräkningar

Jag har som vissa kanske vet börjat med massor av olika nedräkningar, till Påsklovet och sommarlovet. Men idag kom även Paris in på listan + att berlin e där på ett litet hörn ^^ Dessa nedräkningar kommer att publiceras varje dag som jag bloggar så att jag låter och och mig själv hålla reda på att det egentligen inte är så långt kvar till allting.

Påsklovet: 35 dagar
Berlin: 41 dagar
Paris: 89 dagar
Sommarlovet: 105 dagar

Men i alla fall skolan idag har varit förhållandevis lugn, var inte trött idag heller hahah :P Började med franska där det blev övningar, lite prat inför den underbara resan som Anna, Jag, Nina verkligen längtar längtar längtar till var helt galen ett tag. Sen matte blev bara att räkna, fick reda på att matteprovet som jag trodde att de som ville kunde göra på onsdag de andra på fredag, men det visade sig att det bara var personen som skulle vara ledig som fick ha det på onsdag.
På håltimman skrev jag rent svenskan, pluggade rättskunskap, skrattade åt både Emelie och Marcus =). Därefter var det dags för prov, första delen var lätt och hoppades på att slippa en andra del. Men i den andra delen skulle man själv analysera vad man ansåg att det skulle bli för dom, på endast en sida, hoppas ändå att det gick bra :P
På vägen hem genom kompassen träffade jag en handbollsmamma som berömde onsdags matchen, vi mötte ju nämligen typ deras första lag, som i Tygrikesnatta körde över oss. Men vi vann denna gången med 6 mål. Fick springa till bussen som var på väg att åka. På bussen mittemot mig satt en gammal tränare till P-92 i min gamla klubb och han ser ganska bra ut kan man väl säga ^^
Väl hemma tog jag det bara lugnt och nu sitter jag här.
Kvällen planer blir Let's Dance 20:00 
Men vi får väl se om jag hittar på nått mer hahha ^^
Imorron:
# Plugga samhäll, natur, franska
# Träna 14:00-16:00
# Åka till Andrea och sova hos henne <33
Har även hört via rykten och hennes blogg att en tjej i min klass som är en av dem jag umgås med att hon ska ha middag. Jag visste att hon var sur på en annan i vår grupp, men inte att hon var sur på mig har ingen aning av vad jag har gjort för någonting. Men jag e i alla fall inte bjuden, börjar undra varför..

Söndag:
Vara med Andrea <33

Dagens outfit:
:
Grön tröja - Amica
Vitt linne - Newbody
Svart Kjol - Esprit
Svarta leggins - Gina Tricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0