Lite plugg blev det i alla fall

Sedan jag var inne senast har jag:
- Pluggat samhäll, har till och med skrivit färdigt rapporten + att jag har fått kommentarer till den av en kompis
- Vart på stan och köpt min pappas present, bokhandeln verkligen stank svett...
- Pluggat Rättskunskap
- Tagit det lugnt

Snart e det dags för träningen 18:30-20:00 , och jag tror att det nästan var längesen som jag verkligen är sugen på att komma iväg till träningen. Att träffa alla underbara människor som man längtar efter hela tiden, men snart så ska vi ju spendera ca 6 dagar i Berlin (vi åker torsdag - kommer hem tisdag). Så sjukt roligt ska det bli, jag längtar så otroligt mycket, det e bara hahahh 44 dagar kvar <33
Idag är det även ungefär ett år sedan vi var i Holland med laget, sjukt roligt hade vi där. Jag fann kompisar i laget jag aldrig trodde jag skulle hitta någon annanstans <3 Trots att det var sjukt äcklig mat och konstigt väder..
Ni skulle bara veta hur mycket hela GKIK af & junior betyder för mig. De är som en andra familj, de har sett än gråta, lycklig, övertrött, förbannad. De har upplevt en i alla olika humör man kan ha.
Ni betyder så sjukt mycket för mig tjejer <3



När jag kommer hem ska jag äta semla, det e ju fettisdagen idag om ni kanske vet :P alltså semmeldagen <3

Har ni ätit någon semla idag ännu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0