Helgen

Tjena min dag igår så hände det en del grejer.
Först träffade jag Mikkan och vi var på väg till Belevue markand där min mamma stod under dagen. På väg dit, ca 200 m därifrån så stannar plötsligt bilen framför oss. Pappa ställer sig på bromsen men vi krockar ändå med bilen framför gansk rejält. Tack gode gud för säkerhetsbälten :) Ingen av oss skadade oss, men vi var chockade efteråt, jag hade precis upplevt min andra krock, och Mikkan sin första. Har bilder på hur bilen ser ut men de kommer sen efter att jag lagt över bilderna på datorn ^^ Bilen ska nu skrotas i alla fall, så övningskörningen kommer att ske på min farmors bil.
Efter markanden följde vi med syrran ner på stan, var där ett tag och åt lite sen åkte vi hem. Hemma sjöng vi lite sing star och åt middag (fondue). Sen var det dags för melodifestivalen, gillade molly och emd. hihi :P

Dagen idag har varit ganska seg än så länge. Gick upp, pratade och så, Mikkan gick hem. Jag var på väg att skriva samhäll men börjar istället hjälpa min syster med hennes städning, hennes rum såg ut som ett helvete.
Nu tittar jag på Systra i Jeans- andra sommaren. Tittade på den igår kväll när vi hyrt den, men tittar på den nu igen ^^

Ikväll e det One Tree Hill 18:05
                   
Gossip Girl     19:00


Hur ser era planer ut för eftermiddagen/kvällen ?

Molly Sandén -
Det finaste någonn kan få



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0