Helg

Min helt lediga handbollshelg kommer att spenderas med min en snyggaste och mest älskade vännen Mikaela Andresson-Haglund <3 Jag har som faktiskt duktigt denna gången inte planerat vad vi ska göra och så under helgen, den får komma som den kommer.
Mamma står idag uppe vid belevue marknad så tror att jag ska försöka dra med Mikkan dit upp, annars e det melodifestivalen ikväll. OCh min röst har redan E.M.D, men det kanske ändras vem vet :P

Sitter just nu och lyssnar på gamla Wetlife låtar, då när man lyssnade på de hela tiden. Speciellt lyssnade jag på dem tillsammans med min kompis Christine som jag nästan har tappat kontakten med, saknar henne <3

Westlife - When you're looking like that


Snart kommer även Mikkan hit , hihi längtar <333

 gammal bild på M & M <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0