Gomorron

Gomorron
Var uppe för tre timmar sedan och åt födelsedagsfrukost för pappa som fyller 46 år idag, GRATTIS!
Men nu är jag uppe för andra gången, tror inte att jag sov särskilt mycket, men det va skönt att bara ligga och vila i sängen :) Eftersom jag redan har ätit frukost för ca 3 timmar sedan så behöver jag inte göra det nu ^^ Så just nu sitter jag framför tv:n ska plugga lite samhäll nu, alltså skriva färdigt rapporten kan bli skönt att få färdigt den i tid. Sen ska jag iväg en stund ner på stan för att köpa pappas present tror bara att jag är där nere max 1 timme. När jag kommer hem sen ska jag läsa rättskunskap och naturkunskap. Senare i eftermiddag blir det träning 18:30-20:00



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0