Dagens snygging

NU har jag vart och sett Wild Child, filmen var både sjukt rolig och så var det såklart en sjukt snygg kille med som idag även får namnet dagens snygging. Lilla Anna och Emma fick mig att rodna över en sak i skolan idag som jag har tänkt på resten av dagen och då är det egntligen inget speeciellt.
Men i alla fall, nu sitter jag här vid datorn och äter lite mat, ska nog lägga mig tidigt men vi får se hur det går.

Här kommer i alla fall en del bilder från filmen:





Och bilder på dagens snygging - Alex Pettyfer <3:



  

hahha det skulle ju inte vara fel att möta honom på stan , eller?

Kommentarer
Postat av: Linnea L

HAN E SÅÅÅÅ SNYGG<3

2009-02-02 @ 20:48:58
Postat av: Loo

Hallu iphone säger jag! (en av bilderna)

2009-02-03 @ 17:04:25
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0