Boken kallar

Lästen igår färdigt en ganska seg och konstig bok vid namn Glappet. Men min tid som bokmal är ännu inte över, jag e nämligen en sån person som måste läsa innan jag går och lägger mig annars kan jag inte somna.
Nån mer som är sån?

Och idag ska jag även börja läsa en ny bok, ska även få låna den tredje boken i Twilight serien på svenska av Olivia, jag längtar <3 hahhhahah men de böckerna e helt underbara. Den boken jag ska börja med idag tror jag går fort, såg att det var ganska stor text och ganska lite text på varje sida, det e endast 256 sidor i den också. Upplyser er om när jag läst färdigt den.

Imorron börjar jag skolan klockan tolv med samhäll, har efter det natur från 14:15-15:45, vi ska ta blodprov för att se vilken blodgrupp vi tillhör :P hahhha får se om jag får ut tillräckligt med blod från fingret denna gången, i nian kunde jag inte göra ett test för att kolla blodgrupp eftersom mitt finger inte ville lämna ifrån sig tillräckligt mycket blod, hur mycket jag änn försökte ^^ Men innan skolan ska jag ner till min gamla skola, närmare bestämt min systers klass för att de ska få svara på min, emelies och marcus enkät som vi har gjort i samhällskunskapen. Kommer kännas konstigt att komma tillbaka till gamla skolan, men också lite roligt. Har inte bara konstiga minnen ifrån den skolan, hahhha ^^

Senare på kvällen e det träning med de bästa <3 Längtar efter att få träffa alla igen, det va nämligen ganska många som var borta på lovet.

Godnatt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0