2 dagar

Nu det bara 2 dagar kvar till lovet, eller rättare sagt två skoldagar.
Min dag idag har varit seg se tidigare inlägg och min eftermiddag var lika seg den. Svenskan fcik träffa vikarien för Kritin, verkar vara ganska tråkig men hoppas det förbättras.. Sen franska eller vi satt typ bara och pratade då vi hade egen tid att göra en uppgift. Under uppgiften skulle man prata eller diskutera men jag och Annika typ spelade skådespel mot varandra istället typ, hahha sjukt roligt va det =D Sen natur där vi bara hörde på artiklar och eget arbete. På vägen hem från skolan började det snö, jag skrev ihop ett litet sms till lina apropå snön :

Jag ser det snöar,
jag ser det snöar
och det e roligt hurra!!
Nu får vintern,
snart vara över
men det snöar Hurra!!



TYcker nämligen själv att det e mysigt med snö men jag vill ändå inte ha kyla och snö. Jag vill ha sommar och sol <3

När jag kom hem gjorde jag idrott och natur, nu e det dags för lite rätt/fel till rättskunskapen, och lite franska läsning.
Ikväll blir det som sagt Made In Sweden
Ska även snart äta mat, men vi väntar på att alla i familjen har kommit hem de lär la komma strax :P

Vad är era planer för ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0