Tisdag

Dagen började med nationella i engelska uppsatsen där jag satt från 8:00 - 9:15, andra lektionen började inte förrän 12:50. Börjar annars klockan tolv på tisdagar... Så lång hål timme ^^
Sedan samhäll seminarie då vi diskuterade våra rapporter, natur där vi hade matte, sedan var jag hos tandläkaren för att trycka tilllbaka tandställningen som har varit lös på ena sidan sen i söndags..
Väl hemma tog jag det lugnt framför gamla beverly hills.

Nu har jag precis sett det nya The Hills avsnittet. Ska se färdigt på Ugly Betty nu, sen blir det House.
Imorron går jag från 08:00-15:35, seg dag, efter det ska jag gymma med syrran <3


Bjuder på denna, den e från nervägen till Berlin på tåget ^^

Kommentarer
Postat av: Mickan

vi hade också engelskauppsats, hur gick det för dig? det gick dåligt för mig XD fick jättebråttom de sista minutrarna :P

2009-04-28 @ 22:42:22
URL: http://mickansfilm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0