The Hills

Har nu tittat på de två första avsnitten av säsong 5 som kom ut idag. Så sjukt bra och jag bara vääntar på att se vad som händer nästa vecka. Om man tittar på vad som ska hända under säsongen så e det drama, drama , drama.

Idag i alla fall har jag vart med grannen, en mysig dag kan verkligen umgås med henne oxh skita i vad som händer runt omkring, Var även ute och gick med henne i ca 40 min innan också då jag ville ta en promenad vid åtta. Tempraturen ligger på ca 10 grader och då är klockan ändå kvart i tolv. Nästan varmare än vad det var när jag vaknade imorse.

Men nu ska jag sova, imorron blir det packa, växla pengar och kanske vara med en kompis. E inte riktigt säker.

Godnatt <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0