Sköna väder


Ja visst e det ett helt underbart väder ute. Det har vi alla fall här i Göteborg idag <3 Ville hitta någon att gå ut och promenera med men alla går i skolan eller har mycket att plugga nu innan lovet. Innan jag idag stack iväg och gymmade så pluggade jag både franska, natur och matte. Skönt att få det överstökat.
Så nu har jag inget för mig, hörde att grannen ska spela match senare idag så kanske följer med upp till hallen och tittar, var ett tag sedan jag såg båda mina handbollsspelande grannar. Ikväll blir det såklart grey's klockan nio :)

Sitter just nu här, ska kolla min mejl för att se om jag har fått svar från nått av jobben som jag har sökt. Och ska även dricka upp mitt kaffe, som står och väntar på mig, kaffe e verkligen gott ;)

Om ni alla inte kanske vet så ska jjag mönstra till våren eller antagningspröva som det heter för oss tjejer. Jag fick min kallelse härom dagen och kontaktade igår min kompis för att se om hon ska dit samtidigt, det ska hon. Skönt att åka dit och vara där med någon man känner, känns lite bättre då och inte lika nervöst^^
Men jag ska i alla fall mönstra 19 och 20 Maj. Två dagar för oss tjejer, medan jag vet att mn bror bara har en dag ca en vecka innan. Så vad jag har fattat har de nu delat upp mönstringen så att v inte gör samtidigt. Har genom åren varit klagomål så nu har väl pliktverket ändrat sig :P
Ser i alla fall framemot at mönstra.
Ska ni göra det?

Men nu ska jag dricka upp mitt kaffe.
På gymmet idag hörde jag denna låt från melodifestivalen och jag blir bara mer och mer fäst vid den.

Alcazar - Stay the night


Som ni alla kanske vet e jagg även förälskad i Måns <3

Måns Zelmerlöw - Hope and glory


haha och de tre snyggingarna <33

E.M.D - Baby goodbye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0