Resursdag

Gomorron
Gick upp för ungefär sedan en timme och sen dess har jag tittat på tv och ätit frukost. Nu ska jag sätta igång att plugga lite. E ledig idag då det e resursdag och snacka om att jag verkligen behöver det. Var hemma typ kvart i tio från inventeringen igår som fortfarande var lika smutsig plus att butiken var öppen till nio så det kom hela tiden kunder.

Mina planer för idag:

- Plugga Natur
- Plugga Matte
- Läsa på min redovisning i franskan
- Gymma

Dagen kommer nog att bli förhållandevis lugn. SKa även försöka att komma ut i det underbara vädret.

Ha en underbar dag =)



Påsklov:
2 dagar
Berlin: 8 dagar
18 - årsdagen: 30 dagar
Paris: 56 dagar
Sommarlov: 72 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0