Resfeber?

Ja jag skulle nog uttrycka att jag börjar känna av det. Känner nämligen att jag måste göra någonting hela tiden, nån mer som känner av det?
Ja som ni alla vet så åker vi idag till BERLIN, GKIK INTAR BERLIN <3 Så sjukt underbart ska det bli att åka iväg med alla älsklingarna som alla betyder hur mycket som helst, vet inte vad jag skulle göra utan er <3 Försökte i och med att vi åker idag sova länge idag men det tyckte inte min sömn tydligen, vaknade vid nio och var typ pigg hahha :P
Sen jag kom upp har jag bara tittat på tv och tagit det lugnt. Det enda som e kvar aatt packa:
-matsäcken
- necessären
- handbagaget
Matsäcken skall jag gå och köpa det sista nu :P Men tänkte först ge er ett inlägg, blir nog nått mer inlägg idag. Ska inte åka hemifrån förrän halv fem, mamma kör mig ner vi ska träffas på centralen tio i fem :P

Hoppas att ni alla kommer att ha en lika rolig påskhelg som jag kommer att ha <3



Ni skulle bara veta hur mycket ni betyder tjejer, ÄLSKAR ER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0