Påsklovet e här, berlin snart <33

Tjena

Har inte skrivit sen i torsdags men men jag orkar inte vara inne på datorn hela tiden. I torsdags var det träning med mycket växlar och skott mm. Höll på att dö när tränaren som aldrig använder sig av engelska ord typ säger "Ni måste ha connection" både jag och en annan höll på att vikas oss dubbelt typ ahhah vi va ganska trötta också.

I fredags var det min sk helvetesdag, tre saker på mina tre lektioner. På franskan gick redovsiningen jätte bra kändes det som, sen matte prov som gick okkej, sen så var det dags för rättegångspjäs och vi fick börja tror att det gick ganska bra det med.
På kvällen var det dags för sista matchen på säsongen i göteborg serien snart väntar ju cup i berlin. Vi låg under till en början och vi kom alla in på bänken enligt jannne och sa "vi vill inte spela mer ingenting funkar". Ja men den inställningen ändrade sig. Under första halvlek gjorde jag själv två mål, i halvlek låg vi endast under med ett mål.
I den åttonde minuten skjuter Nicole och faller samtidigt och blir liggande. Det visar sig att höften kan ha gått ur led, men det visade sig senare att det var en sträckning. Men i alla fall i väntan på ambulansen som åkte till fel hall hon låg på golvet i en timme. Fick vi byta hall för att kunna spela färdigt matchen. Väl inne i andra hallen blir allting bara mer och mer spännande. Man känner det verkligen ochh rösten/halsen gick varm hela tiden så myket som vi skrek <3 Det slutade i alla fall med att vi vann matchen med 24-21, så sjukt härligt <3 För att läsa en resume om handbollssäsongen 2009 för GKIK Af och Jun gå in på Malins blogg .

Igår var det i alla fall träning igen som betsod till största delen av kontringar och anfall/försvar. Det var som ni kanske vet en varm dag och på väg hem gick vi i shorts. Innan träningen var jagg på Frölunda torg där jag köpte fler matchstrumpor till berlin :) Väl hemma gick jag in i duschen, ner och handlade mat. Och när jag kom hem satte jag mig framför tv:n. Kvällen spenderades på mitt rum där jag började skriva packlista. Men även nere vid tv:n tillsammans med mamma och pappa.

Idag så ska jag ta det lugnt, försöka plugga lite tror jag^^ Ska försöka få med mamma till IKEA för att köpa fler hyllor till mitt rum men jag får se om jag lyckas.

Hur har er helg varit?

Tvillingarna Molin <3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0