Onsdag - 2 dagar kvar

Ja och idag var det onsdag, lill lördag kallad av vissa men verkligen inte av mig. Vårt schema på onsdagar e verkligen lektioner hela tiden. Men jag klarade av alla och åkte därifrån direkt till gymmet. Vidare från gymmet köpte jag första mjukglassen för iår, väntade på femman i typ tusen år.
Väl hemma tog jag det lugnt, hahha fixade benen bland annat ^^, sen var det mat, lekte med hunden och nu sitter jag här.
Snart e det Roomservice och sen Grey's Anatomy 

Nån mer som ska se?

Imorron väntar endast en lektion, historia mellan 08:10-09:30
Resten av dagem e inte planerad, men det kommer som det kommer.
Fyller även 18 om två dagar hih =)

Grattis Lisa 18 år <3



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0