Imorron

Idag vaknade jag upp, dushade, klädde på mig och dagens outfut blev ljusa jeans shorts och en ljus tröja. Vidare tll skolan där jag hade en lektion, vi läste en text av Peter Englund, hata... , den va på 53 sidor  och jag hann typ 10.
Efter skolan var det vidare in till stan där jag mötte Sabina, köpte ett par mörka jeans shorts, fikade och pratade.
Väl hemma hämtade jag hunden och var ute och gick med Sofia i ca 2 timmar. Hemma igen efter en varm promenad hade jag fått två blåsor på lilltårna bland annat pga värmen. Men sjukt härligt e det med värme.

Var hemma och tog det lugnt, gick ner på cortegen som var låg och seg men annars bra.
Har nästan precis ätit egen gjorda grillade hamburgare, mums va det <3

Imorron fyller jag år som ni kanske vet, hahah jag blir myndig. Nu ska jag vara social ^^ hihi

Klassresan i nian <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0