Imorron <3

Ja cecilia kanske har rätt jag kanske börjar få resfeber men kanske inte. Längtar verkligen så otroligt mycket tills vi åker nu, 5 nästan 6 dagar men de bästa tjejerna som finns i världen, älskar er <3 Hoppas verkligen att Berlin kommer att bli lika roligt som vi hade i Holland förra året. Detta året kanske vi kan ta med oss en silver eller guldpokal hem istället. Förra året blev vi trea och fyra <3
Men nu e jag i alla fall snart färdig med min packning:
 - Några kläder
- Handbagaget
- Necessären
Annars e jag nästan så gott som färdig. Längtar verkligen hahha <3

Pratade innan i telefon med någon jag aldrig pratar med, började med att jag pratade med hans kusin som också tydligen visste vem jag var. Jag börjar undra om inte nästan alla i min kompis klass vet vem jag e hahha ^^

Nu väntar jag på att Mikkan ska ringa behöver prata lite packning me henne bland annat :P Sen blir det bara att ta det lugnt. Godiset för tågresan e köpt, och lite av matsäcken, men brödet jag ville ha var slut till min baguette så jag får gå och köpa den imorron.

Vaknade imorse av några idiotiska arbetare som började arbeta utanför vårt hus halv åtta.. Mitt huvud har inte varit så roligt sen dess och märkte av för ett tag sedan när jag var på promenix med ceceilia att jag även e ganska övertrött just nu. Ska försöka att lägga mig lite tidigare idag än igår ^^



Imorron gäller det GKIK far till Berlin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0