Grannarnas match

Ska snart iväg och titta på båda mina handbollsspelande grannars matcher. Den ena har jag inte sett spela sen i höstas och den andra har jag inte sett spela sen typ ett år tillbaka.
Älska handboll <33



Tittar nu på Gilmore Girls, ska iväg till matcherna om ungefär en halv timme. Kvälllen kommer att vara en del i hallen och sen blir det hem och ta det lugnt. E ju som sagt onsdag så det e både Roomservice och Grey's ikväll =)

Imorron går jag från 08:10-14:55, när jag kommer hem blir det plugga matte eftersom jag har prov på fredag, läsa igenom franskan och gå igenom det jag ska säga på rättskunskapen där vi ska spela upp en rättegångspjäs.

Se nu till att ha en fortsatt underbar dag i det härliga vädret <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0