Återigen e det måndag

Hej
Helgen har varit sjukt rolig. Frdags kvällen spenderades i Lundbystrand där jag tittade på handboll. Lördagen spenderades från klockan nio i lundbystrand där jag var och tittade på handboll fram till ungefär klockan två. Väl hemma slappade jag lite ute i solen och sedan begav jag mig hem till Lisa. Kvällen och söndags förmiddagen hos Lisa blev massor av prat, skratt, nya människor och bara sjukt roligt. TACK LISA FÖR EN UNDERBAR KVÄLL <3
Väl hemma på söndagen skrev jag färdigt samhällen, historian, diskade och tog det lugnt.

Idag var jag ledig och jag pluggade rättskunskap, franska, skrev ut historian och samhällskunskapen. Har även varit på lejonet & björnen oc tagit det lugnt.
Nu ska jag titta på tv.

Hur har er dag varit?

 Älskar dig <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0