4 dagar <3

Tjenixen
Tidigare denna dagen har jag bara suttit framför tv:n men slet mig därifrån till slut. Det e nämligen om ni Ryan Schekler fan missat det så är det Life of Ryan marathon på MTV idag :) Jag har även vart ute och gått med hunden, postat mina sista feriepraktik lappar för de på västra götalandsregionen. Fått sms av min chef om jag kan jobba på den första madonna kvällen och U2 konserterna i sommar och klart kan jag det =)
Har nu börjat små packa inför Berlin vi åker ju på torsdag och känns som en bra sak att verkliegn börja i tid. Ska nu sortera lite strumpor då jag annars aldrig hittar mina.
Vid fem idag så ska jag gå hemifrån för att dra mig till bibblan för att låna en bok som jag även läser på franska men ska låna den på svenska nu. Sedan ner till Bergakungen där jag ska möta upp mamma. Som ni kanske vet så lanar min bror och min syster e i Tjeckie så e ensam hemma på dagarna och på kvällarna e det bara mamma och pappa hemma. Så mamma och jag ska i alla fall på bio ikväll, vi ska se en shopaholics bekännelser. Av författaren Sophie Kinsella, som ett sammanträffande läste jag ut en annan av hennes böcker igår Mina hemligheter som va bra men pinsam så man sitter nästan och ropdnar när man läser den. Men det e i alla fall en bok värd att rekommendera.

Imorron ska jag vara med grannen hela dagen. Sen får vi se, kommer att små packa varje dag nu. Och hoppas att kunna göra det sista lilla som handbagaget påå torsdagen. Men att bli färdig med den stora packningen på onsdag kväll.

Älskar vädret som e ute nu, satt ute ett litet tag innan men jag måste ju som sagt börja lite smått med packningen.

 Sommar på Tjörn <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0