3 dagar <3

Godmorgon

Sitter nu och tittar på Into The blue och med mitt kaffe i handen. De har börjat med något arbete ute på gatan och ja har ingen aning om varför men jag lär väl få reda på det senare idag av mina föräldrar hoppas jag^^
Dagen idag kommer att spenderas tillsammans med grannen, packa lite. Ska nu innan hon vaknar också skriva lite samhäll..

Mina kompisar i skolan hade tydligen en kväll hemma hos någon av dem igår, och då var man bortglömd igen. Kontakta mig även om jag umgås med en som jag vet att en person inte gillar. Kontakta mig ändå det e väl inte mig du e sur på?

Ska nu titta färdigt på filmen och skriva lite samhäll.

Ha en underbar dag <3


En bild säger mer än tusen ord <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0