Underbara Filmer

Som ni kanske har läst i tidiagre inlägg har jag varit på bio två gånger denna helg. På The Dark Knight & Mamma Mia
Helt underbara filmer båda två som verkligen är värda att se.

Men nu väntar en vecka av skola, annars denna dag har det varit svenska, franska, geografi plugg. Ska göra mer geografi, organisation & ledarskap och engelska imorron efter skolan då jag slutar redan 13:55. Har ingen historia imorron så har håltimme mellan engelskan och svenskan så då blir det geografi och engelska plugg.
Senare på kvällen blir det promenad med Sofia Söt <3

Kommer förhoppningsvis hinna blogga imorron innan promenaden, är nästan helt säker på det. Men om ni vill veta sätter jag upp hur veckan (över vardagarna) kommer att se ut nu, så får ni bara läsa de smaskiga detaljerna sen:

Måndag: Plugga org. & ledarskpa, engelska. Promenad med Sofia Söt <3
Tisdag: Plugga lite geografi, engelska. Träning 18:30-20:00
Onsdag: Jobba på Ullevi (åka direkt efter skolan) från 16:00 - och vet ej när jag slutar men hoppas kunna gå vid 23:00
Torsdag: Plugga geografi. Träan 18:30-20:00
Fredag: Ingen franska, så börjar inte förrän 9:35. Efter skolan simma med Erika <3

För att avsluta denna helg bjuder jag på en bild. Vad tycks? :P
 (från valborg när jag, syrran och malin fotade loss på Indiska :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0