The Dark Knight

Igår kväll var det bio med Tvillingarna Andersson-Haglund. Filmen som stod framför oss var The Dark Knight.
 
Filmen var helt underbar och verkligen en sån film som är värd att se, för att lägga till var det snygga bilar med och den var hur bra som helst gjord. Blir bara mer och mer inpad när man ser hur bra en film är gjord om man jämför med flera filmer några år tillbaka. Efter filmen så var det 15 minuter kvar tills bussen skulle komma så stod och sms:ade med Kajsa som även hon hade varit på bio.
Men tidigare under dagen slappade jag och sen var det träning 14:30-16:30, som gick ganska okej.

Idag är det plugg, bio med mamma, pappa, syrran och mormor. Vi ska äntligen se Mamma Mia :)


Men nu ska jag sluta bortförklara mig varför jag inte pluggar och göra det :P Skriver kanske snart igen :P

Kommentarer
Postat av: mickan

Mamma Mia är jättebra!

2008-09-14 @ 15:08:12
URL: http://mikkaela.blogg.se/
Postat av: PsychoBlonde

the dark knight är sjufkt bra!!=)

2008-09-15 @ 20:58:31
URL: http://fsunnerskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0