pallar inte

tjena
i skolan nu började för ca 1½ timme sedan men e redan hur trött som helst. har ju som ni kanske vet blivit förkyld så det ända jag gör är att prata illa, snörvla och hosta. fick reda på ett en till jag känner är hemma idag för förkylning. Krya på dig <3
De lektionerna jag har kvar är geografi , ska försöka göra färdigt arbetet så gott som möjligt idag... OCh organisation och ledarskap i ca 2 timmar. Vill ha det men bara för huvudvärk så e jag inte så på det just nu.

Men imorron blir det jobba av. Jag ska jobba på Åby travet. Uppe i resturangen för första gången på det stället, det är tydligen olympiatravet så jag ska jobba från 09:00 och enligt min pappa så ska vi jobba till ca 20:00. vill jobba så idag blir det att försöka lägga sig tidigt.

Läste även färdigt min bok imorse, och den är verkligen till att rekommendera "Rebell med frusna fötter", och handlar om en tjej vid namn Stella som går på Handelshögskolan i Stockholm. Hur livet är på skolan, romantik och bara massa underbara timmars läs. Det tog ganska lång tid för mig att läsa färdigt den då skola och jobb var i vägen. Men nu e jag i alla fall färdig.

Efter skolan skulle jag egnetligen iväg och simma med en kompis men hon har blivit förkyld + att jag själv är förkyld. Så det blir kanske åka iväg och handla med mamma har blivit en fredagsrutin för mig. Hoppas ju att man möter någon rolig människa där idag igen.

Ha nu en trevlig fredag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0