One tree hill

Har nu tittat på både One tree hill och Robin Hood, blev sapning mellan reklamerna. Grät på både vet inte riktigt varför i den ena men jag gråter ju alltid när saker till en början inte alls blir som jag vill att det ska bli. Och Robin Hood var hur sorglig som helst, grät grät min syster tycker att jag e jätte töntig bara så att ni vet. Men jag e nog inte den enda som gråter till nästan allt, eller?
Snart blir det mat, vi ska äta köttfärslimpa familjen och jag. Senare blir det Hål i väggen och efter det ska jag nog titta på lite film med syrran. Vi ska nog se Hairspray, så bra <3

Vad ska ni andra göra ikväll?

En bild på mig och min syster för x antal år sedan i Kroatien <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0