Helgens planer

Tjena mors
Under dagen idag har jag fortfarande varit förkyld. Men fick reda på att A var hemma från skolan med förkylning med. Då kändes det lite bättre i och med att jag faktiskt gick till skolan :P Skolan idag har varit otroligt seg som ni kanske har märkt i och med det tidigare inlägget. Är trött på allt i skolan, men det blev bättre på geografin då jag satt och skrattade åt och med markus. På organisation & ledarskap var jag ensam, emelie och sabina var inte där. Men jag hade ändå roligt då jag kom de andra i gruppen närmare då jag satt och pratade med vissa :)
Efter skolan träffade jag mamma och åkte med henne och handlade. Efter att jag hade handlat med henne träffade jag Lina och Nelly för att gå och kolla på Damlagets match. Inne på valhalla möttes vi upp av Lisa och Moa såg även senare att Natta var där.
Sedan blev det hemfärd nu har jag precis har ätit räkor och nu väntar på att Smallville ska börja. Sedan vidare till först Flash Gordon och sedan vidare till Numbers efter ca 20 min.
Imorron blir det jobb på Åby

Söndagens planer är lite plugg och sedan match borta mot Bankeryd. Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0