Dator <3

Tjenare
Nu har jag äntligen varit och köpt min dator. Det blev en Compaq från Siba. Köpte den igår och älskar den redan jag e förälskad.
Var även glad under dagen för att jag inte hade fått någon träningsvärk sen alla situps mm. igår men har känt av nu sen jag kom hem att jag faktiskt har fått det i magen ändå.
Sen jag kom hem har jag skrivit geografi och ska strax göra lite organisation och ledarskap.

Imorron blir det träning 18:30-20:00 i rosendalshallen. Men innan det skola, börjar 8:10 så imorron tar jag tåget till skolan :)
Bjuder på bilden jag nu har som bakgrund :P


Kommentarer
Postat av: sandra

Fin bild!

2008-09-10 @ 19:49:25
URL: http://sandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0