Bokad, inte inbokad

Dagen igår började inte särskilt bra, jag kom till jobbet och går ner och byter om och så. Kommer upp där jag trodde att jag skulle arbeta men det visar sig att jag är inbokad men ändå inte inbokad. Jag blir lite halvt besviken, men det verkade som att hovmästaren fick dåligt samvete åt någon annan så han gav mig två nya tider, men vi får väl se om jag kan arbeta då.
Eftersom det inte blev något jobb blev det första plugg på organsiation och ledarkspa som ska vara inne imorron, och sedan iväg till träningen. Träningen gick sådär, när jag ansåg att jaag gjorde rätt tyckte ändå inte den negativa personen att jag gjorde rätt, orkar knappt bry mig längre. Efter träningen blev det hem, duscha, gå och hyra film som jag ändå inte ville se och köpa lite naturgodis till mig :P När de andra satt där uppe och kollade på den hyrda flmen satt jag nere i källaren och tittade på Honey.
Idag började dagen ganska okej, vaknade åt frukost har nu skickat arbetet till CG. Och resten av dagen blir plugg och så One tree hill ikväll. Skulle åkt med och tittat på match men den jobbiga personen så fort hon bråkar med någon så ger hon sig aldrig så jag har ingen skjuts. Så jag ska alltså inte åka iväg längre.
Idag blir dt alltså naturkunskapsplugg, franskaplugg och naturlabboration som jag skullle behöva skriva färdigt.

Veckans planer ser ut som:

Måndag: Skolan, naturplugg, promenad med sofia runt sju halv åtta <3
Tisdag: Orienteringsdag, ska springa med Anna :), till sjukhuset för en spruta 16:30 , senare på kvällen träning 18:30-20:00
Onsdag: Sovmorgon, ska försöka boka biljetter till High School Musical 3 :P
Torsdag: Naturkunskapsprov, träning 18:30-20:00
Fredag: Franska prov
Lördag: Match GKIK-Mölndal 14:00, Valhalla B. Spelarmöte ca 15:15. Filmkväll med Jonna :D
Söndag: Ingen aning lite plugg på matteprovet och säkert massa annat plugg också :P

Men nu ska jag sätta igång och plugga. ses senare kanske :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0