3/4

Sitter nu framför tv:n, äter frukost, dricker mitt underbar kaffe och tänker på vad som hände under gårdagen. Det hände nämligen ganska mycket under gårdagen. Det började med att jag träffade Mickan på väg ner till spårvagnen, nere på hålllplatsen träffade jag William. I skolan började det med engelska där jag skrev färdigt min uppsats, sedan vidare till historia där det också var att skriva på analysen, sedan lunch och vidare till svenska där vi tittade på lite klipp. Klasråd sen och det blev lottning om vem som skulle vara det, som tur var blev det inte jag :)
Sedan vidare hem där jag åt lite och vidare ner till tandläkaren.
Hos tandläkaren drog jg 3/4 tanden, när jag sedan skulle resa mig upp blev jag yr och var tydligen på väg att svimma så jag fick lägga mig ner i stolen igen, medans de baddade min panna med kallt vatten. Fick sedan gå vidare till ett vilorum där jag låg i ca 50 min. Väl hemma tog jag det lite mer lugnt, vidare till sofia för att ta en promenad. När vi kom ut på promenaden och var nästan inne vid träden började det ösregna och där gick vi utan jacka. Men vi var ändå ute i ca 1 timme. Vidare hem till henne där jag åt en korv, drack saft och en kopp med varm choklad och fick en underbart mysig pratstund med Sofia söt <3 När jag kom hem pratade jag lite med pappa och såvidare till den goda sömnen.

Idag börjar jag skolan 09:50 med geografi, sedan samhällskunskap och vidare till naturkunskap till 15:45. Efter skolan ska jag åka och köpa dator med pappa och sedan blir det träning ikväll 20:00-21:30


Vad ska ni göra ikväll??

Ha en underbar dag <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh, cool bild! Jag saknar gamla klassen just nu :(

2008-09-10 @ 16:26:14
URL: http://mickansfilm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0