Vad e det som händer?

Vad är det som händer egentligen? Nu pratar jag inte om att jag har varit duktig på att blogga denna dagen, utan vad det är som egentligen händer i mitt liv just nu.
Handbollen går bra ibland och ibland hur dåligt som helst. Jag har olika humör hela tiden på träningarna och mit humör påverkar min koncentration. Träningen i tisdags gick sådär till en början, men sen så fort jag fick lite beröm så funkade allting utan problem, jag satte mål nästan hela tiden. Vi tränades av Janne som berömmar mycket och på något sätt så funkar allting på matcher/träningar när jag får beröm. Eller när jag puschas till något jag inte tror att jag ska klara av. Matchen i söndags så fick jag höra hela tiden att jag inte skulle sluta skjuta även om jag missade mål hela tiden och precis när jag är på väg att ge upp så gör jag mål. Men för att komma tillbaka till hur det går på träningar så gick träningen igår verkligen åt helvete. Under hela träningen har jag inga problem att koncentrera mig men det kändes hela tiden som att en av tränarna var sur. Och när denna personen e sur så skriker hon mycket på mig, men hon skrek inte på mig igår. Men när jag sköt då så missade jag hela tiden, skott jag skulle satt missade jag och skott jag vanligtvis brukar sätta som brukar vara min specialare missade jag även det. Senare blir jag satt på kanten jag aldrig är på, och för att gå till en mer detaljerad förklaring så fick jag stå i försvaret. Jag står aldrig på det stället i försvaret och försvarar aldrig med spelaren som stod bredvid mig. Så efter träningen var jag på ett segt humör som inte alls var på topp överhuvudtaget.

Sen e det en annan sak också, får hela tiden höra att det e något på gång mellan mig och en annan, men får aldrig en bra förklaring på vad som styrkar detta. Vet inte vad jag ska tro om allt längre, vet inte vad jag ska tycka om folk och hur jag ska uppfatta vissa personer. Vet inte hur jag ska bete mig.

Detta kanske är tråkigt att läsa en fredagskväll som denna, men jag var bara tvungen att få det ur mig.
 

 
Nu ska jag snart titta på Numbers, tittar just nu på Wedding Crashers.

Så jag säger Godnatt nu hade tänkt att stänga av datorn.

Alla sötisar där ute Godnatt och Sov sött <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0