v.42 planer

som ni som följer min blogg vet skriver jag alltid upp kommande vecka så att ni kan förstå om jag ibland inte bloggar så mycket eller varför jag bloggar mer än vanligt. v.42 planer kommer nu :

Måndag: skola, spårvagnsresa för ett geografi arbete, promenad med sofia tror jag :P, laga mat :P
Tisdag: Buffertdag, träning 18:30-20:00
Onsdag: skola
Torsdag: skola, träning 18:30-20:00
Fredag: Resursdag, simma på valhalla hade jag tänkt :P
Lördag: Ingen aning, annars träning 14:00-16:00
Söndag: Ingen aning vad jag ska hitta på.

De dagar jag inte har något att göra, någon som har något förslag om vad jag kan göra :P?

Kommentarer
Postat av: ERIK - grabbenmedstil

gick det bra på matchen? :)

2008-10-12 @ 21:20:50
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0