Tristan Och Isolde

Dagen idag har varit ganska bra men ändå seg. Har ju varit ganska duktig på att blogga i helgen och ska försöka vara lika duktig nu på vardagrna med. Kom igår på att jag glömde ge er mitt veckoschema, alltså allt jag ska göra förutom skolan :P

Måndag: Promenad me Sofia <3, Laga mat till familjen
Tisdag: Riskbana med klassen alltså en klassdag typ  :P. Träning 18:30-20:00
Onsdag: Vet inte riktigt ännu :P
Torsdag: Träning 18:30-20:00
Fredag: Ingenting :P
Lördag: Träning 14:00-16:00, Middag hos Bradleys <3
Söndag: Titta på Lisas konsert, match 18:30

Som sagt så har denna dag varit seg, Engelskan blev det lite tävling, Jag, Emma, Emelie och Anna kom trea =D Efter engelskan historia där jag fick lära mig ett och annat av Hanna om källförterckning. På svenskan sen så tittade vi på film, vi tittade på Tristan & Isolde, en bra film och dagens snygging blir ganska inte helt oväntat Tristan = James Franco



När jag under e lite invt på stan efter skolan träffade jag ganska många, först träffade jag Victoria i min gamla klass, när jag pratade med Victoria träffade jag Lisa <3. På väg till bussen mötte jag först Lisa i laget och Madde. På bussen mötte jag sedan Christopher. Väl hemma skulle jag gå ut med hunden då träffade jag Buster så jag stod och pratade med honom i ca 40 min. Sen blev det in och Kolla på One Tree Hill, gamla avsnitt. Maten jag lagade idag var ugnspannkaka. Och nu väntar jag bara på att klockan ska bli tio över sju så att jag och Molly kan dra oss bort till Sofia för en promenad.

Vad ska ni göra ikväll??

Kommentarer
Postat av: erik

japp det är jaG ;D

2008-10-06 @ 19:36:43
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Jonna

Ok =) svår linje? min syrra pluggar med där, har prov o grejjer allitd tycker jag! Jo de 'r ok., men är sjuk :(

2008-10-06 @ 20:04:23
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för din krya på dej kommentar innan :)

2008-10-08 @ 20:21:28
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0