Slapppis dag

Gårdagen spenderades med att slappa hemma hos älsklingen Andrea <3 Vi tittade på film, halv sov och gjorde cocosbollar :) Efter att jag vart hos henne blev det att ta tåget hem, byta till spårvagn för att komma till torp där jag skulle möta Mikkan <3 Under träningen var den ganska okej med mycket kontringar, men efter det blev det en del fys i källaren och jag tackar ju för att jag har dig Jonna som puschar mig <333 Tack älsk <33

Idag ska dagen spenderas med Mikkan, vi ska ha en mys dag så först så blir det att ta en promenad, hyra film, titta på filmen :P Och senare i eftermiddag så ska vi ner till valhalla för att titta på när damerna spelar match :P Hoppas att de vinner.

Vad ska ni göra idag?

Imorron blir det att jobba 14:00-22:30 på Åbytravet, hoppas att det blir roligt =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0