Sävehof

Matchn igår gick inte alls bra, vi gav aldrig upp men vi mötte 9 av de bästa tjejerna på handboll i stan i min ålder. När jag hade missat ca 6-7 bollar sköt jag ett till och la mål jag gav aldrig upp, men om man ger upp kan man ju inte lyckas.

Skolan idag var bra men seg, var hur trött som helst. Efter skolan var det åka spårvagn som var ganska roligt. Emelie har fåt för sig en sak som inte är sann, tänker inte nämna det här inne :P På väg hem gick jag in och bokade tid för att slinga året, ska göra det imorron. Har en ganska mörklblond färg nu och saknar att vara ganska blond som jag var fäör några år sedan. Så imorron så försvinner min oskuld till att slinga håret, hahha :P Imorron blir det även en före och efter bild, vill ni förresten att jag ska lägga in det?

Ikväll blir det laga mat och sedan promenad med Sofia <3
Imorron e det resursdag så det blir:
- Franska plugg
- Sammanfattning av obeservation av spårvagnsresan
- Organsiation & Ledarskap
- Slinga håret
- Efter frissan vidare till Mikkan
- Och sedan vidare till Träning 18:30-20:00

Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0