Promenad

Har nu varit på promenad med mamma och molly. Det blev en skön halvtimmes promenad med mycket prat om typ allt :P Börjar bli taggad inför matchen nu, hoppas att jag spelar bra idag. Det e allt jag vill att jag ska kunna göra saker jag försöker träna på men som aldrig funkar på träningen men som funkar på match med mina underbara skyttar :) Som kantspelare måste man alltid anpassa satsningar mm. efter skytten man spelar med. Skyttarna jag spelar med är hur underbara som helst vi har lärt oss så mycket av varandra att allt funkar till 100%, det e klart passningarna kan ju bli dåliga. Det finns en spelare som kan ta alla mina konstiga passningar, jag kan ta hennes konstiga pass oh jag bara älskar att spela med henne. Vi spelade konstant ihop när vi bara var 91:or så vi kan varandra innan oh utan :P Personen är sötnosen Jonna <3
 Men nu ska jag försöka att fortsätta tagga.

Önska mig gärna lycka till i matchen :)


Kommentarer
Postat av: Helena

Är Molly din pudel månne? Svårt å veta, namnet funderar ju för både männiksor och djur =P



Idag blir det bara plugg och lite annat så min söndag blir inte så speciell.



Jag spelade lite fotboll då jag var jätte liten. Sen la dom ner tjejlaget och skapade ett blandlag.....där jag var den enda tjejen och fick aldrig spela. Så då ville jag inte gå dit mer. Annars har man ju bara spelat med vänner och så vidare =)

Fotboll är jäkligt kul och självklart följer man allsvenskan =D

2008-10-12 @ 14:51:40
URL: http://misspoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0