Ny vecka

Ny vecka, nya tag.
Kom hem för ca en timme sedan men har suttit med lite mat och organisaton & ledarskaps läxan, som emelie sa jag brukar alltid ha gjort den vid det här laget i och med att den e till onsdag. Men under helgen har jag försökt göra allt förutom att tänka på skolan och läxor. Nu e det ju bara en vecka kvar och sen är det lov , härligt!!!
Skolan idag var ganska okej, första lektionen var det titta på ett avsnitt av Stolthet & Fördom och lite genomgång på glosläxa som vi har till torsdag. På historian var det redovisning och det kändes som att jag förstörde allt för de andra då jag tappade bort mig. Redovisning sen på svenskan där vi spelade upp en pjäs och det gick ganska bra. Sedan pratade vi om det svenska språket.

Mitt lov är än så länge inte planerat, bara nån dag då jag ska till Lager 157, ska nog till Emelie på onsdagen och jobba på lördagen.
Veckans planering ser ut som så här:

Måndag: 2 redovisningar i skolan, promenad me sofia <3, laga mat
Tisdag: skola, träning 18:30-20:00
Onsdag: skola, möta Lina <3 (troligtvis om hon spelar matchen), match mot Aranäs 2 i kungsbacka eller jag kanske inte ska säga 2 eftersom jag fick höra igår att de ska ställa upp med sitt sm lag men vi kan ju alltid försöka att vinna.
Torsdag: samhällsdebatt i skolan, träning 18:30-20:00
Fredag: sista dagen i skolan innan lovet :)
Lördag: Träning 14:00-16:00
Söndag: Gå på HSM 3 med Mikkan 16:00



Vad har ni för planer för kvällen?
Planer för lovet?



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vi hade svenskaprov idag, medeltidens litteratur. Har ni också det?

2008-10-20 @ 17:33:15
URL: http://mickansfilm.blogg.se/
Postat av: ERIK - grabbenmedstil!

jag har inte startat någon veckans blogg tävling än :P

2008-10-20 @ 19:13:25
URL: http://eerikanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0